ريـــكي . هیپنوتیزم . انـــرژی درمـانـــی . مــديتـيـشــن

مـنـــوي اصـــلي

مــطالب اصـــلي ســـايت

آرشــــيو مـــــطالب

لينـــكــهــاي عـــــزيـزان

آلبــــوم تصاويـــر شخصـــي

امــــکــانــــات


11 علت عجیب افسردگی

 افسردگی محرک‌های زیادی دارد؛ ضربه‌روحی، مشکلات مالی، سوگ از دست دادن عزیزان و بیماری ها نمونه‌هایی از این محرک ها هستند. اما اگر افسرده هستید و هیچکدام از این ها در مورد شما صدق نمی‌کند، تعیین یک دلیل خاص برای افسردگی تان کمی دشوار است. در واقع، ممکن است افسردگی شما یک دلیل خاص و مشخص نداشته باشد. در زیر به برخی از علت‌های عجیب افسردگی اشاره می‌کنیم.


افسردگی

 

 

1- هوای تابستان

  

اختلال خلقی فصلی بیشتر با افسردگی زمستانی شناخته شده است که افراد زیادی را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. اما برای تعدادی از این افراد، این نوع افسردگی در تابستان اتفاق می‌افتد. افسردگی هوای گرم زمانی اتفاق می‌افتد که بدن برای وفق یافتن با فصل جدید دچار تاخیر می شود. این مشکل می‌تواند به‌خاطر عدم تعادل موادشیمیایی در مغز و هورمون ملاتونین باشد.

 

2- مصرف دخانیات

افرادی که در معرض افسردگی قرار دارند، بیشتر به کشیدن سیگار روی می‌آورند. اما گفته می‌شود که نیکوتین بر فعالیت انتقال‌دهنده‌های عصبی در مغز اثر می‌گذارد و موجب بالا بردن سطح دوپامین و سروتونین (که مکانیزم عمل داروهای ضدافسردگی نیز هست) می‌شود. این موضوع می‌تواند اعتیادآوری دارو و تغییرات خلق‌وخو که با آن همراه است و همچنین این که چرا افسردگی با ترک سیگار همراه است را توضیح دهد. خودداری از کشیدن سیگار و ترک آن می‌تواند به متوازن کردن موادشیمیایی مغز شما کمک کند.

اگر به اندازه کافی نخوابید، وقت کافی برای تجدید قوای سلول‌های مغزی ندارید و این یکی از عواملی است که می‌تواند موجب افسردگی شود

 برايه مشاهده به ادامه مطلب مراجعه گردد...


ادامـــه مـــطلب ...
نويسنده: هــــومـان بـابـایـان تاريخ: دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:متافیزیک, متافیزیک چیست,11 علت افسردگي,چگونه افکار منفی را دور بریزیم؟,افكار منفي,افكار,منفي,دفع سموم رواني, آموزش,آروماتراپی, نشانه های کلی خلسه,فوائد و کاربردهای خلسه, تفاوت خلسه های هیپنوتیزمی, انواع خلسه,تعريـــــف خلســـــــه,تمرين,سنــــگ درماني,آشنايي با TM,مــــغــناطیــــس درمــــانی,رايحه درماني,ريكي,هيپنوتيزم,انرژي درماني,هاله ها,7چاكراها,مديتيشن,تمركز,سنگ شناسی, متافیریک,فلزات شفابخش,حس کردن انرژی ,تمرینات انرژی درمانی,طب سنتي,پاكسازي سنگها,ماه تولد,آرامش,پيشگيري,درمان,فعال سازي چشم سوم ,ان ال پي , NLP,عود,استرس,طب سوزني,نفس كشيدن,عرفــــان چنـــد ضلعـــی,نقش خداوند در رستگاری انسان از دیدگاه علامه طباطبایی,مشترکات عرفانی ادیان الهی,مشترکات ادیان آسمانی در حوزه عقاید,رابطه انسان و خدا در ادیان توحیدی,خــــواص درمانــــي,كف بيني,تجسم , خلاق ,اعتمادبه نفس,تندرستي,ثروت,موفقيت,كسب انرژي از درخت,آرامش درماني,آرامش متعالي,انرژي منفي, ســـنگـــها ,بــر حســـــب نــام بيـــماري, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مـــديــر وبســـايت

سلام دوست عزيز هميشه عاشق باش

نويسنــــدگان

خــــــــواص دارويــــــي گياهـــــــــــان

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
===============
=====
=====
=====
=====
=====
=====
جـــســتجـــوي مطالــــب

تبـــادل لينـــــــك هوشمنــــد
تبــلــيـــغــات دوســــــتــان